Președintele Asociației Patronale RESTO, Corina Martin, a declarat că a fost lansată o campanie împotriva vânzătorilor la negru de produse alimentare.
„Așa cum am declarat noi, RESTO, în câteva zile o să și vedeți că este gata un site unde noi informăm despre toate postările și persoanele pe care le identificăm noi și membrii noștri care nu sunt autorizate, nu pot comercializa la public. Una este să faci acasă cozonaci pentru rudele și prietenii tăi, alta este să faci ciocolată sau cozonaci și să le comercializezi pe internet”, a spus Martin.
Avertisment: Ciocolata „Dubai” este preparată în condiții necunoscute, iar riscurile pentru sănătatea consumatorilor sunt considerabile
Vânzarea ilegală a ciocolatei „Dubai” ridică probleme nu doar de ordin fiscal, dar și sanitar. Produsele sunt preparate în condiții necunoscute, fără certificare, iar riscurile pentru sănătatea consumatorilor sunt considerabile. „Vom avertiza instituțiile abilitate să ia măsuri”, a adăugat Corina Martin.
În paralel, un alt fenomen grav este importul ilegal al acestei ciocolate din Turcia, vândută apoi la suprapreț pe rețelele sociale. Autoritățile au început să intensifice controalele pentru a combate aceste practici și pentru a proteja consumatorii de potențialele riscuri legate de produse neautorizate și de condițiile de igienă necorespunzătoare.
Vă recomandăm să citiți pe același subiect și: Ciocolata pentru care oamenii călătoresc până la capătul lumii. Batonul de ciocolată „Can’t Get Khanafed Of It” se vinde numai în Dubai și costă 20 de dolari